○ 。 ° × '6D Blog' × ° 。○
llps6D
暱稱: ○° ×' 6D ' × ° ○
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
6D 班來聚會囉!!!
2009-07-20
各位!!!
today...
kuku
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 1 月 27 日  星期日   晴天


2008-01-27 分類: 未分類

岩岩排左成績喇....
成績不過一失....
下面係張成績表....
慢慢睇喇wo.....

       Subjects

Maximum Mark

First Examination

ENGLISH Compostiton

100

55

ENGLISH General English

100

72

ENGLISH Language Art

25

23

ENGLISH Dictation

25

17

ENGLISH Listening  Comprehension

25

15

ENGLISH Oral English

25

13

ENGLISH TOTAL

300

195

CHINESE Compostition

100

45

CHINESE Usage

150

102

CHINESE Putonghua

50

42

CHINESE TOTAL

300

189(全班第三)

MATHEMATICS

300

230(全班第二)

LIBERAL STUDIES

100

62

INTEGRATED SCIENCE

100

77

HISTORY

100

75

GEOGRAPHY

100

65

CHINESE HISTORY

100

79

COMPUTER LITERACY

100

84

TECHNOLOGY & HOME ECONOMICS

A-H

A

MUSIC

A-H

A-

VISUAL ARTS

A-H

D

PHYSICAL EDUCATION

A-H

D


GRAND TOTAL

1500

1056(全班第6 全級第44)

AVERAGE

100

70.4

APPLICATION

A-E

B+

CONDUCT

A-E

A-


REMARKS

Kwok Kuen is a promising studing with a great capacity for learing. He is attentive and well-behaved.






訪客留言 (返回 llps6D 的日誌)


菠蘿 於 2008-03-21 11:25 AM 發表:
我都好耐冇上黎啦
講番我d成績啦
全級第4全班第2
係馬崇黎講....
係咁上下啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kerikeita 於 2008-03-12 06:24 PM 發表:
咁好,,,,=]
不如咁,,復活節個o個啦....好吾好牙...
一直想念你地......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



saixas1020 於 2008-03-09 08:14 PM 發表:
keri同我1樣啵"
我都系全班11,,全級69-______-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



saixas1020 於 2008-03-09 08:12 PM 發表:
我幾時都出得黎玩-vv-"
好鬼死掛住你地Na"
掛死我-33-"
不過未死得住= ="
哇卡卡""就黎精神分裂啦我-________-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jackiefu 於 2008-03-06 08:39 PM 發表:
潘仲系甘鍾意遲交功課`xp
個個都系靈糧的..甘勁`-3-

得閒約埋出黎玩丫 好冇`?=]
我地好耐都冇見na`/________\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loney_smile 於 2008-03-03 04:41 PM 發表:
我英文全班第5...
中文寫作全班第1...
普通話同V.A.都係全班第7...
其他科都OKAY~"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kerikeita 於 2008-02-27 08:51 PM 發表:
嘩!!你地D成績咁勁,,,
好彩,,,我全班第十一,全級六十九

- w -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



鯊魚祈 於 2008-02-22 07:15 PM 發表:
我很久都沒有來!應該到我來總結報告一下的成績la!我全班第十,全級二十五
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michellepink 於 2008-02-16 11:42 PM 發表:
cm~cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hiuman0916 於 2008-02-16 03:53 PM 發表:
HI=]..
路過的``
鼠年快樂唷"`'`
送你一大粒cM`仔-*
做新年禮物*`

你都黎禾Blog=]
留cM-*喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]