| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
| 2008-01-27 |
分類: 未分類 |
岩岩排左成績喇....
成績不過一失....
下面係張成績表....
慢慢睇喇wo.....
|
Subjects |
Maximum Mark |
First Examination |
|
ENGLISH Compostiton |
100 |
55 |
|
ENGLISH General English |
100 |
72 |
|
ENGLISH Language Art |
25 |
23 |
|
ENGLISH Dictation |
25 |
17 |
|
ENGLISH Listening Comprehension |
25 |
15 |
|
ENGLISH Oral English |
25 |
13 |
|
ENGLISH TOTAL |
300 |
195 |
|
CHINESE Compostition |
100 |
45 |
|
CHINESE Usage |
150 |
102 |
|
CHINESE Putonghua |
50 |
42 |
|
CHINESE TOTAL |
300 |
189(全班第三) |
|
MATHEMATICS |
300 |
230(全班第二) |
|
LIBERAL STUDIES |
100 |
62 |
|
INTEGRATED SCIENCE |
100 |
77 |
|
HISTORY |
100 |
75 |
|
GEOGRAPHY |
100 |
65 |
|
CHINESE HISTORY |
100 |
79 |
| COMPUTER LITERACY |
100 |
84 |
|
TECHNOLOGY & HOME ECONOMICS |
A-H |
A |
|
MUSIC |
A-H |
A- |
|
VISUAL ARTS |
A-H |
D |
|
PHYSICAL EDUCATION |
A-H |
D
|
|
GRAND TOTAL |
1500 |
1056(全班第6 全級第44) |
|
AVERAGE |
100 |
70.4 |
|
APPLICATION |
A-E |
B+ |
|
CONDUCT |
A-E |
A- |
|
REMARKS |
Kwok Kuen is a promising studing with a great capacity for learing. He is attentive and well-behaved. |
|
|
|
菠蘿 於 2008-03-21 11:25 AM 發表:
我都好耐冇上黎啦 講番我d成績啦 全級第4全班第2 係馬崇黎講.... 係咁上下啦....
|
|
|
咁好,,,,=] 不如咁,,復活節個o個啦....好吾好牙... 一直想念你地......
|
|
|
keri同我1樣啵" 我都系全班11,,全級69-______-"
|
|
|
我幾時都出得黎玩-vv-" 好鬼死掛住你地Na" 掛死我-33-" 不過未死得住= =" 哇卡卡""就黎精神分裂啦我-________-"
|
|
|
潘仲系甘鍾意遲交功課`xp 個個都系靈糧的..甘勁`-3-
得閒約埋出黎玩丫 好冇`?=] 我地好耐都冇見na`/________\
|
|
|
我英文全班第5... 中文寫作全班第1... 普通話同V.A.都係全班第7... 其他科都OKAY~"
|
|
|
嘩!!你地D成績咁勁,,, 好彩,,,我全班第十一,全級六十九
- w -
|
|
|
鯊魚祈 於 2008-02-22 07:15 PM 發表:
我很久都沒有來!應該到我來總結報告一下的成績la!我全班第十,全級二十五
|
|
|
HI=].. 路過的`` 鼠年快樂唷"`'` 送你一大粒cM`仔-* 做新年禮物*`
你都黎禾Blog=] 留cM-*喇
|
|