今朝返到去先知華生冇返...我地咁係開心啦....不過冇左佢個d囉嗦好似唔自在!!今朝先知要交地理作業..急急腳搵人抄!!今日上p.e.堂幾好玩...第一堂玩跳遠..老鄭話我地如果跳過四米五就請我地飲野..咁我咁係博命去跳啦...第一跳就四米四..第二跳就三米八..跟住休息左陣再跳!!第三跳終於跳過四米五!!好開心..老鄭望住我張開口得個攏..好似好唔憤氣咁..做咩ar..輸左就請野飲啦..之後標哥同戴生又過左四米五..兩班合共得三個人跳過四米五!!第二堂p.e.自由活動..我好興奮咁去打籃球..點知打打下滑腳跌倒..搞到個膝頭哥流血..好彩冇咩事..如果唔係就比唔到賽啦!!放左學請假去練乒乓球!!打完之後過番去聽佢講左陣就放啦...今日就係咁多!!
|