好耐無打日記啦!因為無咩特別既事情想去記低! 不過我終於搵到野做啦!但7月3號先返工! 仲有一個月時間玩埋,到時可能無咩時間玩! 依家日日真係見住d時間慢慢過去!好浪費! 只好返學校練下Oral,打下波,同皮仔吹下水! 你地有咩野玩叫埋我呀!因為真係好悶呀! 之前打Bowling破左自己紀錄!^ ^