考左兩個星期mock終於考完啦!!輕鬆晒!! 不過接過黎就要面對會考啦.. 我要盡自己既能力去考好佢!! 今次考完mock之後令我知道自己仲有好多地方不足!! 仲未全情投入去溫書!好多時有心無力!!>.< 我諗過啦..我既目標就係要做體育老師.. 再唔係就做警察,別無他選!D人叫我教波唔使驚啦!! 但我始終比較喜歡做一d係紀律部隊既職業!! post返d靚相比大家睇睇!!