今朝返到去先醒起要做中文..即做..亂咁吹水!!頭兩堂數學..依家d數學好多野記!!搞到我亂晒..化學今日默書..好易..識晒!!不過都有好多人唔合格..慘慘..要抄生字..lunch之後去hall打波點知個hall比人佔左黎用..冇得打..好悶..返課室係度睇非同小可..d人好鬼嘈..冇精神睇!!海味過左黎我地班玩...唔知點解佢一陣之後就好嬲咁返左過去3B..唔知邊個激親佢...之後我地成班人過去同佢道歉..見佢笑番我地先走人..上中文堂差唔多成班人唔識非同小可d內容..比人捉左去後面企..放左學去左King's Park打波...打到7:00就走人啦...走既時候因方姐唔知點解咁嬲!!
|