今日一早就起身..八點半就到左彩虹道體育館...九點就開始比賽...今場係打雙打..對手實力一般..不過我發揮得太差..最後直落輸0:3..sorry ar健哥....其實輸都唔係唔一件好事黎既..如果贏既話就要打到去兩點..因為我地兩點有第二個比賽!!之後陪標哥去左上台..跟住返屋企做左d功課..做到一點就出左去觀塘比賽..去到觀塘先至1:30分..等埋d隊友就去報到..跟住打第一場比賽..我兩個隊友都係第一場比賽輸0:3..有d意外..跟住到我對個阿叔..條油用長膠...好難打..我蓮輸兩局..後追一局..但最後都係輸1:3..跟住4:00對雅健..呢隊係呢個比賽既一號種子..個個都好勁!!我對個個仲係全隊最勁既..不過我發揮得幾好..輸唔係好多分..但最後都輸0:3..不過都好開心..可能係可以同咁勁既對手打到d分差唔多..最後6:00對埋最後一隊..我係第一個出場..我對呢場勝利在望..好快就以3:0羸左...其後我兩個隊都以3:0贏左..好彩我地唔使包尾姐..之後搭車返屋企..睇電視睇到8:30就出左去MK..之後同三個半d人就去左尖咀吹水..玩到12:45分就走人lu..今日好支力...
|