Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 46
累積人氣: 8578
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


精英賽+團體錦標賽 不安 分類: 未分類

今日一早就起身..八點半就到左彩虹道體育館...九點就開始比賽...今場係打雙打..對手實力一般..不過我發揮得太差..最後直落輸0:3..sorry ar健哥....其實輸都唔係唔一件好事黎既..如果贏既話就要打到去兩點..因為我地兩點有第二個比賽!!之後陪標哥去左上台..跟住返屋企做左d功課..做到一點就出左去觀塘比賽..去到觀塘先至1:30分..等埋d隊友就去報到..跟住打第一場比賽..我兩個隊友都係第一場比賽輸0:3..有d意外..跟住到我對個阿叔..條油用長膠...好難打..我蓮輸兩局..後追一局..但最後都係輸1:3..跟住4:00對雅健..呢隊係呢個比賽既一號種子..個個都好勁!!我對個個仲係全隊最勁既..不過我發揮得幾好..輸唔係好多分..但最後都輸0:3..不過都好開心..可能係可以同咁勁既對手打到d分差唔多..最後6:00對埋最後一隊..我係第一個出場..我對呢場勝利在望..好快就以3:0羸左...其後我兩個隊都以3:0贏左..好彩我地唔使包尾姐..之後搭車返屋企..睇電視睇到8:30就出左去MK..之後同三個半d人就去左尖咀吹水..玩到12:45分就走人lu..今日好支力...






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


小糖*' 於 2005-10-17 06:55 PM 發表:
去觀塘都唔叫我出黎,,,,
失望,,=3333="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔記得叫.....
下次再去既時候一定叫...
Posted at 2005-10-17 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]