今日返到學校同標哥落左canteen食野..
食完之後返上去交功課!!原來今日有Maths功課交!!
今日派返份Maths卷..緊緊合格..唉....
生物默書就好d..岩晒!!
今日lunch去左hall打table tennis..
打打下比兩個傻婆話低能..無奈!!
打到1:30分就返左課室涼陣..
放左學幫耀仔拍攝有關星期二檔案既野..
講左好多有關耀仔既野...
唔知到時播出街會係點??
跟住去左King's Park打波 ..
5:40同bill哥走人lu..
之後我去左教波..教到7:30返屋企!!
|