Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 54
累積人氣: 8678
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天


唱K 愉快 分類: 未分類

今朝9:15比賴皮叫醒左..如果唔係又遲倒!!
海味唱歌好好聽不過佢有d怕醜!!
11:00唱到兩點幾就走人lu..今次最快夠鐘!!
可能係假日..好多人係度排隊唱!!
跟住上左King's Park打波!!
打打下阿com佢地黎左!!同佢地打左幾場波...
打到6:00就走人..之後話去打邊爐..
跟住最後我都冇打度!!返左屋企食!!
食完之後又再出黎同佢地玩!!
肥仔激嬲左海味!!搞到佢好嬲咁返左屋企!!
我都係聽佢地講番先知!!!
我打電話比海味叫佢出黎一齊玩..佢竟然收我線>_<
好無奈lor..
之後同欣姐,cherry,標哥,小恆係籃球場傾計!!
傾到10:30佢地兩個就走左先!!
之後我地去左網吧打左陣cs就返屋企!!
ps:女仔真係好小氣~~






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


海味 於 2005-10-23 05:10 PM 發表:
呃你有寶咩......=[]="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



海味 於 2005-10-23 11:28 AM 發表:
咩我唱歌好好聽咩=oooooooooooooooooo="
係佢賤咋ma...講完咪算囉....仲要繼續不停咁講...係人都嬲喇...\3/"
我係唔小器架....我訓醒就咩都唔記得架喇...
小器既就唔係海味喇...=[]="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lor..佢地咁衰既..
你岩晒啦!!希望你講d野係真架啦!!
Posted at 2005-10-23 04:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]