今日訓到好晏先起身..之後食完飯做晒d功課!! 兩點返區隊打波!!幾好玩!!d人ok勁.. 打到四點就走人..跟住返sham shui po食左d野.. 返到屋企好無聊..冇野做!! 好累..Zzzzzz.......