今日返到去都係咁..冇咩點..功課唔多!!
第一堂就係音樂..勁悶ar..悶到我Zzzzz!!
之後佢係度玩d咩講作曲家..我地一口氣講左25個!!
佢話都算勁wor..咁係勁啦..出猫!!^^
小息同標哥落左canteen食野..好肚餓!!
lunch之後同海味&兒姐上左Art room填埋d顏色!!
聽到佢打鐘就落返黎啦..點知唔係打鐘..搞錯ar..
咁個個鐘係咩黎架..搞到我落左課室!!
下午上左兩堂就早走..因為要打羽毛球學屆賽!!
3:30分就到左土瓜灣體育館!!
4:00開波!!阿標哥打頭陣!!再尾輸左!!
唔緊要..羸番個過程就得啦!!
最尾我地輸1:3..完左之後阿sir請食野!!
之後返到屋企都7:30..
|