今朝6:30起左身..食完早餐見仲有時間咪再訓過low..
點知一訓就訓到7:30!!死啦..約左鑫爺..要佢等!!sor
返到學校溫左陣中史就考lu..唔係好難..都識..應該pass
世史都唔係好難..都應該pass!!
今日派番英文個份卷!!好高分ar!!73.5/100
好鬼開心ar..我應該可以羅到85-87分架..
但我做得太快..寫錯左d字!!>..<
放學去左King's Park打波!!打到6:00就去左Mong Kok羅校隊衫..
個D衫好型..準備係學屆賽用黎上陣!!
你地個日就要睇我表演啦...
跟住返屋企睇星期二檔案..因為有我份播出街!!
都拍得唔錯..幾好睇..可惜時間短啦..
Ps:仲有四日學屆賽就黎啦..我地一定要衛冕冠軍!!
|