Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 24
累積人氣: 8768
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 8 日  星期二   晴天


See Movie 開心 分類: 未分類

今朝返到去落左canteen食早餐(自己一個)...
d人唔知點解好忙..叫嘉欣去佢又話食左!!!
頭兩堂Maths..悶到唔知點形容!!
今日阿糖同田雞都冇返!!
化學幾好玩..做碳酸鈣實驗..
lunch過左hall睇電影..幾好睇..聽日再睇!!
放學上左King's Park打波..
打到6:00返歸..之後返左區隊打波!!
諗番起琴日同嘉欣,潔兒阿糖佢地去買野..
嘉欣睇睇下野唔小心撞左埋塊玻璃窗度..
好鬼大聲..笑死我地..HAHAHA!!
我地買左對三眼仔既鞋比海味..希望佢like la!!
Ps:d女仔真係好多野搞..間間鋪都行下既!!






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


海味 於 2005-11-08 11:31 PM 發表:
一定一定...
我一定會著架...
>33333333333333<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



梁姐姐 於 2005-11-08 11:29 PM 發表:
你地3個好喇WOR 唔好再笑喇~~
 
海味~對鞋緊係靚啦~~行左2個鐘先買到架
嗱..凍O個陣就著住佢喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok嘉欣我地唔笑...
係lor!!凍個陣著住佢啦!!
Posted at 2005-11-09 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



糖* 於 2005-11-08 10:18 PM 發表:
哈哈~~
我都覺得好好笑呀!!*
ka欣傻左,,,^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar..我地三個都係度笑佢..
不過真係好傻ar..hahaha
Posted at 2005-11-09 10:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



海味 於 2005-11-08 10:05 PM 發表:
對鞋好令牙...
>333333333333<
我好鍾意牙....
多謝>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪架??
係就得啦!!
Posted at 2005-11-09 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]