今日返到去又係落canteen食麵!!! 食完之後上去就打鐘啦.. 世史堂係度訓..比miss ho叫醒左 今日d堂好悶..堂堂都悶既!!! lunchtime又過左hall睇電影..同阿糖佢地一齊睇!! 睇睇下又停鬼左..掃興!!! 放學係hall打波..今日好似發左飆咁.. 打到整件p.e.衫都濕晒..不過未輸過..xdddd!! 之後去左金太郎食麵..食完即走.. 時間好趕..因為要教波!! Ps:佢今日話想識佢wor..叫我介紹比佢..睇下點