今日無咩特別事發生!!
今日派左英文Listening..都合格..
不過有d人就唔好彩啦!!下次加油lor..唔使咁架wor
lunch同鑫爺過去hall睇睇有冇得打波..
佢話要老師寫張紙仔黎!!>...<
之後過番課室玩..好悶..
下午有選科講座..照自己依家既興趣去睇..
我諗我會讀文科..因為我對理科冇晒興趣!!
呢幾日華生都好早放人走..
放學上左King's Park打波...
今日好熱..打到成件衫濕晒..好彩有帶衫去換!!
5:40去左協和教波..教教下見到幾個信義既人..
佢地係到打籃球..唔知點解呢??
依家覺得生活過得好唔充實..無無聊聊又過一日...
過兩日就係陸運會啦..我要羅男子甲組個人全場總冠軍!!
|