Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 18
累積人氣: 8642
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 16 日  星期三   晴天


男子甲組個人全場總亞軍 分類: 未分類

今朝訓到六點半起身...全身散晒..
我係度諗..今日800M唔得啦..
7:45約左喪恆係長沙灣mtr station等..
之後同bill哥佢地一齊入運動場..
今日唔使聽佢地講廢話..一去到夠鐘就開始比賽....
我座左看台睇人地跑長跑...睇3000M..
盧Sir今日好似喪左咁..由頭放到落尾..
最後比佢破埋記錄..佩服佩服...
我個fd拎左個第二..睇左一個鐘到..
到我出場啦..都有幾多人跑wor..
我有d驚驚地添..佢地幾條油話齊心合力黎對付我..
我一開始就發力帶左出黎..去到300M比幾個人過左..
個陣我真係好灰..但我諗起佢地就搏晒命咁跑..
我過完一個又一個..最後我過晒全部人..
我仲唔訓晒全力去甩晒班油..最後..........
我係第一個沖線ar..我終於拎番個金牌啦..
踏上頒獎台既最高鋒..唔使常日都做阿二..^^
我地班際輸左..得第三....算啦..我地有兩個人冇穿釘鞋....
最後全部賽事都完晒..到頒獎典禮啦..
最緊張既事刻黎啦..聽到大會講男子甲組個人全場總亞軍.....李銘澤
嘩!!d人都為我而鼓掌..thx!!
完左之後去左打籃球..打到5:30去左教波..
之後返屋企訓覺..因為真係好支力..我頂唔順啦..
Ps:煩事唔係必然架..自己唔去珍取只會得來後悔






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


sze 於 2005-11-19 10:22 AM 發表:
你係呢兩日aport day 拎左咁多獎,開心啦!
 
我諗你最開心都係拎到" 男子甲組個人全場總亞軍"啦!
 
係咪呢?
 
同過你一班架同學都為你拍掌啊! (當然包括我啦~~) 
 
下年繼續再接再厲啊!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar..真係知我者思也!!
係咪咁捧我場ar..拍得大聲嗎??
我會再努力架啦..thx
Posted at 2005-11-19 10:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



John 於 2005-11-17 12:03 AM 發表:
恭喜恭喜@@"....
澤哥果然好勁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係好彩姐...
Posted at 2005-11-17 11:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



海味 於 2005-11-16 09:14 PM 發表:
好叻咩=3="
我都好累/3\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都冇話叻..唔係叻..係勁至真!!
你都會累架咩??
Posted at 2005-11-16 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀心 於 2005-11-16 08:49 PM 發表:
嘩!!d人都為我而鼓掌..thx!!
↑個條友咪我囉=w=
我真系好人呀,XDD
 
 
男子甲組個人全場總亞軍.....李銘澤
恭喜=v=""
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝心心你為我鼓掌wor...
可惜我見唔到lor!!
Posted at 2005-11-16 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]