今朝訓到六點半起身...全身散晒..
我係度諗..今日800M唔得啦..
7:45約左喪恆係長沙灣mtr station等..
之後同bill哥佢地一齊入運動場..
今日唔使聽佢地講廢話..一去到夠鐘就開始比賽....
我座左看台睇人地跑長跑...睇3000M..
盧Sir今日好似喪左咁..由頭放到落尾..
最後比佢破埋記錄..佩服佩服...
我個fd拎左個第二..睇左一個鐘到..
到我出場啦..都有幾多人跑wor..
我有d驚驚地添..佢地幾條油話齊心合力黎對付我..
我一開始就發力帶左出黎..去到300M比幾個人過左..
個陣我真係好灰..但我諗起佢地就搏晒命咁跑..
我過完一個又一個..最後我過晒全部人..
我仲唔訓晒全力去甩晒班油..最後..........
我係第一個沖線ar..我終於拎番個金牌啦..
踏上頒獎台既最高鋒..唔使常日都做阿二..^^
我地班際輸左..得第三....算啦..我地有兩個人冇穿釘鞋....
最後全部賽事都完晒..到頒獎典禮啦..
最緊張既事刻黎啦..聽到大會講男子甲組個人全場總亞軍.....李銘澤
嘩!!d人都為我而鼓掌..thx!!
完左之後去左打籃球..打到5:30去左教波..
之後返屋企訓覺..因為真係好支力..我頂唔順啦..
Ps:煩事唔係必然架..自己唔去珍取只會得來後悔
|