Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 22
累積人氣: 8646
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 19 日  星期六   晴天


凍凍凍!!! 開心 分類: 未分類

今日訓到10:00比屋企人嘈醒左...
不過都訓左好累..差唔多十一個鐘!!
今日係因方姐生日..Happy Birthday!!
下午過左黃大仙打波..之後諗住打邊爐!!
同因方慶祝生日..無啦啦收到個電話話唔使慶祝...
之後我地打籃球打到七點..跟住去死野...
搞左好累先食到..開頭成班油話打邊爐..
之後冇地方打..最後都係去左M記算..
食完M記諗住租碟去BILL哥屋企睇..
點知D碟班油差唔多全部睇詔晒既!!
最後都係冇租到...跟住就成班油上BILL哥屋企玩...
睇冬陰功..幾好睇..TONY JAY好勁!!
死人傻達好抵死..係部電腦見到自己張靚相..
笑爆我地成班油..睇完之後就散水啦..
今晚唔知點解鬼死咁凍!!搞到我地係咁跑..
人地以為我地偷野比人捉!!






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


sze 於 2005-11-21 07:07 PM 發表:
你地成班爺係咁凍架天氣都可以去打波架?真係勁!!俾著我凍到郁唔到都似啊!!
 
"搞到我地係咁跑.. 人地以為我地偷野比人捉!!"<-- 咁有冇察人捉你地啊???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇計啦..好玩ar ma...
冇ar..跑一陣唔會捉既
Posted at 2005-11-23 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]