今日堂堂都好正..好自由!! 物理堂黎左個實習老師!!佢都幾好玩... 不過一d都唔惡..我地班d人就開始發狂... 個老師完全控制唔到..聽唔到書.. 依家有d討厭3C d人,上堂太嘈啦!! Lunch打左陣籃球..放學去左乒乓球校隊訓練.. 之後成班油去左金太郎食野.. 食完搭的過花墟睇B Group籃球比賽..輸22分.. 唉!!真係冇晒面!!之後同喪恆行番屋企.. Ps:熟落了之後,才發覺某某並不是那麼好!! 也許每個人都有缺點和優點吧!!!