今朝遲左起身..琴晚太夜訓啦!!
返到去冇咩野做..過左陣就上堂啦..
第一堂就Music..好悶..又唔教友共情!!
跟住兩堂English..好眼訓..訓左陣..
小息落左canteen買野食!!好肚餓..
上中史堂對住胡Sir無興趣聽..so聽MP3..
lunch之後要排戲..我分別演小偷及婆婆!!
都幾好笑..bill哥講d野好搞笑..講鼻屎..
都演出既時候成班比我地搞到笑到痴痴地..
証明我地掂啦..不過傻達無啦啦走左兩次出去..
搞到比人地話佢垃圾..真係!!唉!!無眼睇啦..
最後我地羅左75分..都ok啦..不過可以再好d..
我地用左一個lunch排..算係咁啦!!
另外個組人今日就係為左排戲而鬧架..
仲鬧得好勁!!哭晒咁..唉..何必呢!!
Ps:有陣時大家嘈少兩句可能會好d..
正所謂退一步海闊天空
|