Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 153
累積人氣: 8897
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天


戲劇演出 愉快 分類: 未分類

今朝遲左起身..琴晚太夜訓啦!!
返到去冇咩野做..過左陣就上堂啦..
第一堂就Music..好悶..又唔教友共情!!
跟住兩堂English..好眼訓..訓左陣..
小息落左canteen買野食!!好肚餓..
上中史堂對住胡Sir無興趣聽..so聽MP3..
lunch之後要排戲..我分別演小偷及婆婆!!
都幾好笑..bill哥講d野好搞笑..講鼻屎..
都演出既時候成班比我地搞到笑到痴痴地..
証明我地掂啦..不過傻達無啦啦走左兩次出去..
搞到比人地話佢垃圾..真係!!唉!!無眼睇啦..
最後我地羅左75分..都ok啦..不過可以再好d..
我地用左一個lunch排..算係咁啦!!
另外個組人今日就係為左排戲而鬧架..
仲鬧得好勁!!哭晒咁..唉..何必呢!!
Ps:有陣時大家嘈少兩句可能會好d..
正所謂退一步海闊天空






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


梁大小姐 於 2005-11-24 11:25 PM 發表:
你想唱友共情咩?我地唱左lu
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar..全本音樂書我覺得最好聽係佢架啦..
點解你地唱左既??
Posted at 2005-11-26 06:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]