幾日都冇打過日記啦..呢幾日都冇咩特別事發生!!
琴日中文堂我出去演講!!都唔錯..75分..算係全班第二高分!
今日d堂好正!!過得好快..上物理堂就好似小息咁..
兩堂視藝係度做版畫..幾好玩!!正..做左個幾鐘..完成..
試印左一個..都ok..幾靚!!lunch過左hall打波!!
下午d堂過得好似火箭一樣快!!之後放學上King's Park打波..
5:40去左教波..去到先記起間學校今日旅遊..唉!!白走一次!!>..<
今日放學個英文test好難ar..得最尾個part真係識做..
我唔識d生字仲拎部手機出黎查!!正^_^
聽日我地班搞歌唱比賽..到時 let't me show times!!
Ps:今日好白痴..做埋d傻野..晒時間!!
|