今日早左起身..好少有!!
搞掂晒d野見仲有時間咪再訓過lor..
返到去先知原來化學做係作業..唉!!
今日music聆聽!!都ok啦!!16/20!!
之後兩堂英文就好難過..
今日班主任堂歌唱比賽!!我獨唱友共情!!
唔知點呢!!不過冇music..清唱!!
d人話唱得唔錯!!最後Anson拎左冠軍,徐仔拎左第二,關公拎左季軍!!
我咩都無..算啦..遇左架啦!!又冇music!!
之後合唱!!我地唱一生何求!!都唔錯..不過唔夠合拍!!
最後緊係咩獎都拎唔到啦!!不過傻達拎左個冠軍!!congratulations
放左學去左金太郎食野..原本諗住去教波..原來今日唔使教!!正!!可以玩!!
之後上左King's Park打波..打到8:00走人!!
Ps:依家好鬼死憎佢ar..串到死!!
|