Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 55
累積人氣: 8799
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天


歌唱比賽 開心 分類: 未分類

今日早左起身..好少有!!
搞掂晒d野見仲有時間咪再訓過lor..
返到去先知原來化學做係作業..唉!!
今日music聆聽!!都ok啦!!16/20!!
之後兩堂英文就好難過..
今日班主任堂歌唱比賽!!我獨唱友共情!!
唔知點呢!!不過冇music..清唱!!
d人話唱得唔錯!!最後Anson拎左冠軍,徐仔拎左第二,關公拎左季軍!!
我咩都無..算啦..遇左架啦!!又冇music!!
之後合唱!!我地唱一生何求!!都唔錯..不過唔夠合拍!!
最後緊係咩獎都拎唔到啦!!不過傻達拎左個冠軍!!congratulations
放左學去左金太郎食野..原本諗住去教波..原來今日唔使教!!正!!可以玩!!
之後上左King's Park打波..打到8:00走人!!
Ps:依家好鬼死憎佢ar..串到死!!






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


路易仔>﹏< 於 2005-12-04 03:29 PM 發表:
睇開d~﹏~其實個重點唔係在於人地睇唔睇得起你∼係你做d野出黎有冇問題
,冇問題既自然唔洗理,但有問題既就要改-﹏-。就算改左,都唔洗克意去
表現∼順其自現∼咁樣就正哂@﹏@”!,更重要的是,要體諒別人∼!∼
試試站在他人角度去睇∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好!!我會盡量去改!!希望你們都會做得到!!
Posted at 2005-12-04 04:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



海味 於 2005-12-03 03:05 PM 發表:
re陳陳達+李澤"
你地好似鬧緊交咁架?!
唔好咁激動...冷靜D大家都好相處D...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

nonono..我地唔係鬧交!!
只係情緒控制得唔係咁好姐!!
Posted at 2005-12-03 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sze 於 2005-12-03 01:54 PM 發表:
搞唱歌比賽就係當作上學期架班會活動啦??你地就好啦....
 
"好想睇下你地唱歌啊! "
 
我地班宜家仲未諗到搞咩活動...悶到死!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar..我地遲左搞架啦!!原本係運動會之後搞!!
我地唱歌唔好聽..到時你聽到想死ar....
下..你地班辦事效率咁差既咩??
Posted at 2005-12-03 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



楓少 於 2005-12-02 10:55 PM 發表:
其實妳有冇唸下...人地點解咁睇妳唔順眼而串妳呢?妳有冇檢討過自己呢?或者咁講啦...一個人唔會無啦啦串人..串得你緊有原因ga 係唔係妳日常既行為令到人地覺得妳白痴呢.....我地都係ga,不過我地當妳係friend....無人地咁直接話妳...你做得好  人地自然會尊重妳  唔晒扮晒野ga 做人要唸開d  如果妳唔係好似人地所講咁樣  人地點解  who care呢? go away啦  放開d  唔好畀情緒影響到自己先
畀d時間自己反省下啦  
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你知唔知串我個個係邊個??
自從個次之後,佢對我地個個都好差!!
或者你講得岩,可能我有d野做得唔好而比人睇唔起啦!!
多謝你對我既偉言
Posted at 2005-12-03 11:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]