琴晚同班油去左觀塘行apm..感覺唔錯
去到個陣唔知邊個話去廠睇鞋..
跟住就行左過廠睇d鞋啦..個陣都成9:00d鞋店都關晒!!
最後去左附近間M記食野..好白痴lor..去到觀塘咁遠食M記!!!
係度吹水..傻達!!唔好再晒時間落d唔值得你去愛既女仔身上啦!!
食完野去左行apm..都幾多野睇..不過大多數係d女仔野!!
行左一個鐘到就走人..因為好悶..冇咩野睇!!
之後就展開拉据戰!!我地係度諗去鑫爺屋企定係Bill哥屋企!!
搞左好累終於有結果啦..我同喪恆,喪達去左鑫爺home玩通宵!!
佢地就唔知點解各自歸家!!係荔枝角間OK買左d野上鑫爺屋企飲!!
個d果然係茶好平..10元7支..我地買左14支!!
上到鑫爺屋企打PS2,玩電腦,打撲克..
我玩到1:00訓左..因為聽日仲要教波!!訓左5:00醒左!!
之後就即刻打撲克..我一黎就做左20下掌上壓..因為睇錯傻達牌..
打到6:00全部人訓晒!!我訓到9:00起身!!之後芟homw食左d野過海教波!!
我走個陣班油訓到成隻豬咁..過到去教波!!教完之後個教練話我基本功好!!
佢問我拎左個電話...話比間學校我教..我即刻傻左..唔係嗎!!咁正!!
今次發lor..唔知佢係咪講真!!
之後返柱企做功課..因為仲未做過d功課!!
Ps:誰人在挑選 如何被挑選
如何教我結識你怎麼相戀
為何坐到那麼近 卻想得這樣遠
若命運叫我只懂喜歡你
但願亦有幸懂得留住你
如若過去我太在乎 相遇別離 請准我預備
從來未吻你 卻已學懂去被忘記
憑什麼可以愛上所愛
我自問日夜等待
結局為何揭不開
等緣份 信緣份
我們只好相信 下集定是更精彩
|