Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 17
累積人氣: 8641
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 4 日  星期日   晴天


apm 愉快 分類: 未分類

琴晚同班油去左觀塘行apm..感覺唔錯
去到個陣唔知邊個話去廠睇鞋..
跟住就行左過廠睇d鞋啦..個陣都成9:00d鞋店都關晒!!
最後去左附近間M記食野..好白痴lor..去到觀塘咁遠食M記!!!
係度吹水..傻達!!唔好再晒時間落d唔值得你去愛既女仔身上啦!!
食完野去左行apm..都幾多野睇..不過大多數係d女仔野!!
行左一個鐘到就走人..因為好悶..冇咩野睇!!
之後就展開拉据戰!!我地係度諗去鑫爺屋企定係Bill哥屋企!!
搞左好累終於有結果啦..我同喪恆,喪達去左鑫爺home玩通宵!!
佢地就唔知點解各自歸家!!係荔枝角間OK買左d野上鑫爺屋企飲!!
個d果然係茶好平..10元7支..我地買左14支!!
上到鑫爺屋企打PS2,玩電腦,打撲克..
我玩到1:00訓左..因為聽日仲要教波!!訓左5:00醒左!!
之後就即刻打撲克..我一黎就做左20下掌上壓..因為睇錯傻達牌..
打到6:00全部人訓晒!!我訓到9:00起身!!之後芟homw食左d野過海教波!!
我走個陣班油訓到成隻豬咁..過到去教波!!教完之後個教練話我基本功好!!
佢問我拎左個電話...話比間學校我教..我即刻傻左..唔係嗎!!咁正!!
今次發lor..唔知佢係咪講真!!
之後返柱企做功課..因為仲未做過d功課!!
Ps:誰人在挑選 如何被挑選
如何教我結識你怎麼相戀
為何坐到那麼近 卻想得這樣遠
若命運叫我只懂喜歡你
但願亦有幸懂得留住你
如若過去我太在乎 相遇別離 請准我預備
從來未吻你 卻已學懂去被忘記
憑什麼可以愛上所愛
我自問日夜等待
結局為何揭不開
等緣份 信緣份
我們只好相信 下集定是更精彩






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


海味 於 2005-12-08 09:59 PM 發表:
你被貼了-3-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我被貼!!做咩貼我!!未經我同意!!
Posted at 2005-12-09 01:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀心 於 2005-12-08 09:58 PM 發表:
你終於好翻喇>3<""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你好想我好唔番咩??^^
Posted at 2005-12-09 01:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sze 於 2005-12-05 06:45 PM 發表:
嘩!!你地係鑫爺都話通宵,乜佢屋企人唔介意架咩??
 
有一間學校俾你教,你咪開心死囉!!
 
同時亦都證明左你架實力係得到認同架~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希望係真既就好啦!!
hehe..maybe la
Posted at 2005-12-09 01:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路易仔>﹏< 於 2005-12-04 11:12 PM 發表:
如果係真,記得請我做助教
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK
Posted at 2005-12-09 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



糖* 於 2005-12-04 06:54 PM 發表:
下,,,,你講真架??
比間學校你教?
我見到呢句即刻O晒嘴...=[]="
你有冇咁勁呀?!*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真架!!我都覺得好驚訝!!
咩我依家好屎咩??
Posted at 2005-12-09 01:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]