Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 11
累積人氣: 8635
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 11 日  星期日   晴天


成功衛冕學界乒乓球冠軍 愉快 分類: 未分類

今朝訓到8:00就起左身!!
琴晚都好想係鑫爺屋企過夜架!!不過今日要比賽so都係返屋企好d!!
今朝9:30自己一個搭車去順利比賽!!去到車站見到部車停左係紅燈前面!!
個死人司機竟然唔開門比我入!!正粉腸黎架!!搞到我遲左少少!!
去到睇左陣波就到我地比賽!!第一場可以話當熱身賽!!好似食飯咁易羸!!
但我可能隻手凍..輸左一局!!最尾緊係我羸啦!打完第一場都差唔多12:00
跟住去食野!!正!!xdd!!老鄭請食飯!!我梗係好唔客氣咁叫野食啦!!
只係杯飲料就已經16元加埋個炒飯食左老鄭五十幾蚊!!
多謝老鄭!!你咁識做!!我地唔會唔識做既!!一定幫你拎個冠軍返黎!!!
之後兩點三十分打第二場!!對手完全唔同我地級別!!簡直冇得打!!
人地其他學校打個幾鐘!!我地學校就用左20mins就ko人地!!
之後入左半準決賽!!半準決賽都係咁好快就羸左..
進入決賽,挑戰皇者,登上冠軍寶座!!!
結果我地真係成功衛冕冠軍!!我仲係打最尾個場!!
我羸埋最後個一分,個心情真係唔係可以用言語黎形容!!
開心度叫左出黎..為自己打得好而驕傲!!!
打完之後老鄭每人比左20元我地搭車返歸!!thx!!
跟住同鑫爺,喪恆搭巴士返深水埗!!
去左鴨寮街買左條mp3繩跟住大家就返屋企休息!!
因為今日好累!!

Ps:最好既回報可能係成平背後努力得黎既成果!!






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


萍萍 於 2005-12-12 11:38 PM 發表:
嘩嘩...-0-
好好好勁呀...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好咁講!!都係好彩姐!!
你地籃球點嗎!!希望你地都好似我地咁
Posted at 2005-12-12 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀心 於 2005-12-12 10:07 PM 發表:
恭喜牛牛!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝心心~~
Posted at 2005-12-12 11:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



基 於 2005-12-12 09:54 PM 發表:
好勁wo~ ...........................................................................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

基哥咁比面ar??你今日打籃球好fit
Posted at 2005-12-12 11:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



John 於 2005-12-12 09:31 PM 發表:
澤哥不愧是澤哥...又再次攞到冠軍....佩服佩服@@"...
都話你勁囉!!!恭喜恭喜!!!
果個老鄭咁好人ge!?真係睇唔出wo..
既然你win左...係咪應該請食飯呢xdd"...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX!!你都得架!!只要你肯花時間去練!!
一定會有回報既!!
Posted at 2005-12-12 11:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



梁大小姐 於 2005-12-11 11:19 PM 發表:
勁啦~~冠軍!!!!
個鄭sir咁抵死每人俾廿蚊搭車ge?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔勁!!拎冠軍係正常既!!
我地要佢比 !!因為我地比$$搭車去比賽!!
Posted at 2005-12-12 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



海味 於 2005-12-11 10:12 PM 發表:
攞冠軍tim牙...咁好?!
請食飯喇!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar..你係咪好羨慕呢!!
Let't me see
Posted at 2005-12-12 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sze 於 2005-12-11 07:47 PM 發表:
恭喜恭喜~~取得冠軍!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝多謝!!
Posted at 2005-12-12 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ANSON 於 2005-12-11 07:20 PM 發表:
係勁喎!!冠軍喎!!!!恭喜~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HeHe少少喇!!Thx!!
Posted at 2005-12-12 07:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]