Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 21
累積人氣: 8645
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


同步過冬 開心 分類: 未分類

成個星期無打日記啦!!
今日係冬至!!真係好冬ar!!
8:30醒左,食完早餐返學校補數學!!
都學到野既!!溫番以前學過既野!!
不過我上上下訓左!!因為好眼訓!!
12:00去左食飯!!我地一齊去左唱K!!
我一開始就點左好多首歌!!haha!!
個飯好正!!好味道~~
唱到4:00完,佢地去左搵傻達!!
我就返歸同屋企人食飯!!佢地話今日係做節!!
所以一齊出去食飯!!我今晚仲要返區隊練波!!
咁咪早少少返屋企lor!
過多兩日就係平日夜啦!!到時應該好熱鬧!!
係香港過聖誕真係有feel,唔似得係mainland咁悶!!
一點聖誕氣氛也沒有!!
Ps:同你講左我既心內話之後,我個心好似鬆左d!!
好似無左d咩阻擋咁!!希望你會遵守諾言!!
祝大家過一個開心既聖誕節!!^^






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


John 於 2005-12-27 08:11 PM 發表:
咁late先say...真係唔好意思...
Merry X'mas!!
仲有平安夜果晚...我諗過了...可能係我ge電話sms有問題...
我承認係我錯...sorry要你地等咁耐!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要..最緊要有心姐!!
冇關係..都過左去lor..
Posted at 2005-12-27 11:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



田雞` 於 2005-12-26 04:30 PM 發表:
小李`MERRY CHRISTMAS!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX!!Merry X'mas too
Posted at 2005-12-26 04:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



糖*'' 於 2005-12-25 12:20 PM 發表:
你信唔過我咩,,,=[]="""
我1定會遵守諾言gei,,,哈哈~xDD'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我信!!我都會
Posted at 2005-12-25 04:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]