係度同大家講聲聖誕快樂!! 今日好累!!訓到2:00先起身!!可能琴晚夜訓!! 今日好乖咁係屋企,冇出街!!因為日日出好似唔知似咩咁!! 今日亦都係南亞海瀟一週年!!真係慘!!係呢個咁開心既日子!! 竟然發生d咁唔開心既事!! 希望係黎緊呢一年會世界和平!! 大家健健康康!!