今日訓到11:00點比B葦打個電話黎嘈醒左!!
之後起身睇左tv..無啦啦有d想溫書!!就拎左本中史黎睇!!
發覺都唔難!!只要有心去睇其實咩都唔係咁難!!
本來想溫中文架..不過唔記得帶中文d書返黎!!
打電話問海味考試範圍..佢又唔係好知!!anyway..thx
睇睇下阿爸叫食飯喇..食完飯..冇野做坐左係度睇tv..
大口打電話黎叫我下午打波..我咪應承左佢lor..
反正好耐冇打..之後打2:00-4:00..打得都幾開心!!
有羸有輸!!塊膠揸左膠水好打好多.拉波快左..推波快左..
大口被我打到好搞野!!連南哥都係度笑佢!!HaHaHa!!
打完波同南哥食M記!!之後就返歸lu..
Ps:在年輕人的世界裡,拍拖真的是那麼重要嗎??
也許對某些人來說是啦!!
|