新既一年新既開始!! 祝願大家新年快樂,身體健康! 學業猛進!! 琴晚同班fd過左時代廣場倒數~ 感覺唔錯,雖然等左幾個鐘,但係都值得既!! 仲有好多歌手同我地一齊倒數!!正xd 完左之後過左尖咀玩..玩到4:00返歸lu.. 3號就考試喇..我只係溫左少少中史,中文 今日打住咁多先.. 我要加把勁!!唔係就.........