今朝早左起身..食完早餐睇左一陣新聞先番學!!
之後同喪恆,鑫爺一齊返學..
返到去先知華生今日無返..有d人話佢老婆今日生仔!!
congratulation!!第一堂上music!!正xddddddd!!
miss播左童話,天堂同向左走,向右走!!童話最好聽!!
可惜傻達今日遲到..上唔到music lesson!!
第二三堂都好自由..華生無返我地有訓有玩!!
我同肥仔就玩打桌球!!大家好似打和!!
math同中史都好比心機去聽書..不過佢講到好亂!!
我math下學期要好過上學期好多多多多多多......................
仲有個三科死人phy,chem,bio.chem我當自己合格架喇
因為我有堂無返唔知方程式要用英文寫.所以8分咁就冇左.
phy係三科中考得最好既一科,bio差幾分合格..
anyway我下學期會加油黎填補上學期既缺點!!
lunch諗住過hall打波..點知RTHK要黎我地學校搞活動..
所以無得打波..只好睇人地打籃球..其實我都想落去打..
不過見咁鬼多人跟隊所以冇打!!
lunch之後中文作文-「故事創作」,我作左個乒乓球神童的誕生..
故事內容係把香港乒乓球神童「趙頌熙」的一生,改編成為世界冠軍!!
4歲半開始打波,8歲入選港青,10歲奪取全港冠軍!!呢d都係事賓!!
故事結尾話佢13歲拎左奧運男單冠軍..成為年青人的榜樣!!
放學去左M記食野..咁岩撞到狗狗同朱小姐!!佢地過左黎同我地一齊玩!!
我地食完野成班油係到玩魔術!!狗狗同朱小姐好似教極都唔識咁!!好搞笑!!比我地係到串佢!!
傻達仲好笑,佢表演d魔術簡直難以用言語來形容!!勁!!
跟住陪肥仔去買袋!!買左個Puma都幾型!!之後散水返歸!!
返到屋企食完飯訓左四個鐘!!之後打左呢篇日記!!
Ps:我係傻達身上學識左好多野,佢個晚同我講左一大番說話!!
聽完之後覺得好合理!!傻達!!thx!!三個半成員!!thx!!
|