嘩!!原來自己一個月無打日記啦!!或者唔應該叫日記,叫月記算了
呢個月發生左好多野!!感情,學業,朋友關係......
華生調左我地位,調左我同關耀國座..真係可憐..佢常日係度唔知笑咩!!
bill哥比人調左去一個死角座..仲要有隻兩棲類動物座係佢前面!!真慘!!
下學期上堂留心左好多..可能唔想再好似上學期咁散漫..
我locker把密碼鎖比人整壞左仲要偷左我本中史書!!搞到我上堂冇書用!!
上左F.3真係比F.2同F.1忙好多..功課又多,又多野背!!特別係中文科!!
不過時間過得真係好快!!仲有幾個月就讀完F.3 LU..
呢個月打左好多比賽,有籃球同乒乓球!!
三人籃球賽羸左一隊就輸左比羅保佢地個隊!!可能體力未能恢復!!連籃板球也搶不到!!!
我覺得比賽咁係有羸有輸架啦!!打波都係至在參與姐..唔使打到好似打架咁嗎??
人地又唔係特意整到你..唔使發晒脾氣講晒粗口嗎??
班際籃球我D班竟然羸左D班..好意外..因為計整體實力係佢地勁!!雖然我只係入左幾分!!
但我都覺得好悶心..因為我辛辛苦苦搶返黎既籃板球佢地冇白費到..發揮出應有既水準!!
最開心既係當羸左既時候我地班D同學同老師開心到跳起..我見到佢地咁樣唔知點解覺得我地班團結起來!!
星期一對E班打決賽..雖然對手好強..但只要我地做好本份..羸輸唔係問題..最緊要享受比賽過程就得了!!
上個星期去左打乒乓球新春盃..結果輸左比個精英隊既人..輸好少..我覺得自己可以羸佢..可能因為好累冇打乒乓球啦!!
結果得亞軍..有D後悔添!!呢幾日都要打籃球搞到D肌肉好痛!!星期一都唔知點算好!!
今日補考數學..OK啦!!唔係太難,不過都有D唔識做!!
|