今日返學前個天仲好地地..點知出左地鐵站落到鬼咁大雨!!
係惠康個度等左成10分鐘都無自己班D人..等等.....
終於見到一個啦..佢又幾好人咁摭埋我上去啦..好彩見到你..
如果唔係唔知等到幾時先會停雨..thz!!
返到去見到D人個個都好忙咁做功課..我就溫下D中文一陣測驗啦..
測個陣都有d問題唔係問個d野既..有d亂吹既...^ ^
中午睇社際籃球賽..望社vs信社..好悶..上半場竟然4:2..真係好大比數!!
最後望社贏15:12..聽日到我地打啦..希望到時有好表現同埋隻腳無咁痛啦...
放左學奇蹟咁去左校隊乒乓球訓練..好多人..氣氛好正..好耐未見過乒乓球隊咁多人啦..
成個禮堂比我地用晒..開左四張檯..d f.1仔都幾勁..對佢地有期望..不過最衰無冷氣..
打左一陣已經出晒汗..打完過左華仁睇佢地比賽..對手好鬼高大..所以輸係正常既..
下次打好D..憑技術擊敗對手..之後返屋企lu..
Ps:好鬼憎英文默書牙..都唔係默書黎既..似填充多D!!
|