Ping Pong Diary
 
一個抒發感受的地方,
一個打發時間的地方,
一個回憶過去的地方!!
lmclss
暱稱: Cowson
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遊手好閒!!!
好悶!!
倒數階段
The End Of The Mock!...
年初一
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 175
今日人氣: 4
累積人氣: 8495
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 3 日  星期二   雨天


好累牙!!! 愉快 分類: 未分類

今日返學前個天仲好地地..點知出左地鐵站落到鬼咁大雨!!
係惠康個度等左成10分鐘都無自己班D人..等等.....
終於見到一個啦..佢又幾好人咁摭埋我上去啦..好彩見到你..
如果唔係唔知等到幾時先會停雨..thz!!
返到去見到D人個個都好忙咁做功課..我就溫下D中文一陣測驗啦..
測個陣都有d問題唔係問個d野既..有d亂吹既...^ ^
中午睇社際籃球賽..望社vs信社..好悶..上半場竟然4:2..真係好大比數!!
最後望社贏15:12..聽日到我地打啦..希望到時有好表現同埋隻腳無咁痛啦...
放左學奇蹟咁去左校隊乒乓球訓練..好多人..氣氛好正..好耐未見過乒乓球隊咁多人啦..
成個禮堂比我地用晒..開左四張檯..d f.1仔都幾勁..對佢地有期望..不過最衰無冷氣..
打左一陣已經出晒汗..打完過左華仁睇佢地比賽..對手好鬼高大..所以輸係正常既..
下次打好D..憑技術擊敗對手..之後返屋企lu..
Ps:好鬼憎英文默書牙..都唔係默書黎既..似填充多D!!






訪客留言 (返回 lmclss 的日誌)


miss wong 於 2006-10-10 09:46 PM 發表:
我終於:發表留言成功!
-_________-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

所以我覺得你真係好鬼聰明架Miss Wong!!
Posted at 2006-10-10 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



靚女!-v- 於 2006-10-10 09:44 PM 發表:
靚仔!哈哈!
靚女黎留言比你啦!-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝靚女大架光臨靚仔日記!!
Posted at 2006-10-10 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路易仔 於 2006-10-09 07:48 PM 發表:

部腦shot左..
用安全模式 勁白痴-0-
歌又聽唔到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

依家部腦ok啦!
thz your drink!
Posted at 2006-10-10 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]