話咁快放左一大半個暑假啦...剩返幾個星期..
唉!時間過得真係好快..今年會考好多人都考得好好..
恭喜你地呀...下年到我地啦..好驚添,不過我會盡力架啦...
一定唔會好似今年咁考試先黎溫書!!不過下年中文同英文好可能會難d
依家日日都要返暑期英文班..個鬼死早起身返去補..不過學到野既..
識多d生字都好既..學多d skills都好既!依家好累呀我...
日日返學,之後又要教波,周圍走黎走去!真係好累..一個星期教六日波!!
我依家真係唔想教波啦..我覺得無咩私人時間..又唔可以常日同班fd玩!
今日難得日頭唔洗教波..咪約左佢地去打籃球lor..點知今日又掛八號風球..
真係掃興呀..之後同d fd行過去奧海打機..我同細佬係咁玩射籃球..我地都幾合拍..
可以拎到四百幾分..^^我依家有個目標啦..就係要入中大體育系!將來做一個警察或體育老師!!
不過我知唔係咁易可以做到...關鍵在於我自己點樣去用黎緊既時間..唔,我知架啦!
同埋係新學年我要為信義拎多次學界乒乓球冠軍....
Ps:未懂得欣賞我, 為你做何其多
只忠於一個, 我不知上一生拖欠你麼
未懂得捉摸你, 為你覺悟前非,可吞聲忍氣
自尊心因愛你太深, 甘於放低自己
幾有意思,我鍾意!
有無人想去睇古巨基演唱會呀..一齊啦
|