時間過得真係快,中五既運動會又完左啦!!不過今年既陸運會係咁多年最開心既一個!!
因為5C班既同學仔非常團結,佢地比到我一種動力去比賽,就算幾累都好...聽到佢地把聲,
睇到佢地個樣,非常之有動力,5C班既同學仔真係令我五體投地,十分佩服!佢地個個係運動場上
都表現得好出色,不時聽到有5C既同學仔拎獎,佢地真係好勁!到左最後頒獎既時候,全部人坐晒係跑道上..
我地5C就著晒件靚靚既班衫坐埋一齊,非常之團結,大家一齊分享成果,我地班仲成功衛冕班際4X100米..
要多謝5C既同學仔為我地打氣,傻達我無信錯你..你係得既!阿柑你好叻仔..你跑到好似識飛咁..勁!!
賓賓最後都無令大家失望,果然係100米亞軍,之後我地班仲拎埋最積極參與獎高級組冠軍..嘩!!!!
我地5C真係文武雙全...完左頒獎後大家留左係運動場上影相,依家諗返起都非常享往!!
夜晚好多人一齊去慶功,去食壽司.好開心..不過快樂既時間總過得特別快,食到九點半就各自回家!!
係呢刻獎項對我黎講再唔重要,重要既係5C同學仔既團結,5C團結起來真係無敵!
下年唔知可唔可以再同你地過一個咁開心既運動會,不過我肯定既就係唔會忘記你地每一個既面孔!
唔會忘記我地5C既一點一滴!




|