今年聖誕聯歡會好好玩呀..不過我地玩左一陣就去左練歌.. 恭喜阿柑拎左男獨唱冠軍!!我果然無睇錯人 雖然我地組合輸左..但我都好開心好開心.. 第一次參加歌唱比賽可以入到決賽並唔容易.. 見到台下為我地打氣既人..特別係5C班 我被你地感動到差d喊,完左歌唱比賽好多人去左canteen... 食蛋糕,影相,唱歌,仲有佢地真係令我覺得5C好團結好團結... 呢日發生既事我會畢生難忘!! Ps:I Love U 5C