![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 10 月 20 日 星期五 今日終於卸任...唔洗再做prefect啦 心情ok la...不過有d唔慣咁啦... 放學之後BBQ 心情就麻麻啦... 掛住老婆佢...但又知佢唔開心... 如果再係咁落去呢...遲d唔知會發生d乜事啦.... 有時真係幾矛盾...知佢個心都幾空虛...但係自己又多野做陪唔到佢... 佢唔開心時....我又唔開心.... 有時真係不得不諗下佢會唔會咩.... 咩就唔講啦..醒個個會明~~ 跟住9:00幾10:00返到屋企.... sms + msn~~~ end [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||