太耐冇打qz
真系有少少吾想打==
20-23/5去左tai wan
堅系好玩
不過好鬼攰(因為系自由行)
不過去tw吾自由行既話,好多地方都去吾到
我其實想去多次xd
我想睇多d明星xd
我想見多次黑人
話時話,
黑人真人靚仔過上鏡@@ (講真)
27/5
經歷左12個鐘,冇得飲水&食野
真系幾慘==
舊野大得有點嚇人==(聽silly講)
28/5
speech day
朝早等醫生黎
dr. chow好好人,知我個日畢業禮
特登好早黎
不過等俾錢等左好耐
等梗個陣我訓著左==
話說我系醫院訓覺系冇覺好訓
因為我12點醒一次,2點醒一次,4點醒一次,7點醒一次,到到9點俾人嘈醒==
訓到差不多11點先走得
搭的番home
趕得切番學==
唉
咁就過左5年
好吾捨得添
我想繼續讀:'(
8/6
grad din
晨咁早去到==
有d人著到都幾誇@@
一個好難忘既回憶
播片個陣
睇到我地5c d相
突然間好想喊
個腦閃番4,5c一起經歷過既野
好吾捨得
我知應該冇咩機會全班40個人再一齊出黎玩
因為實有幾個吾黎==
呢幾年真系好開心
識左好多fds
好多都可以忍受到我呢個都算頗靜既人xd
我吾多出聲
但系好多人都吾介意
真系好愛你地牙=)
silly,白白,志志,曾芷,包包,家姐,lemon,empty,pw,死魚,lam,luen,ki,yipk,ken 虧聰,方+,中子,kaying,yu,rocky.........仲有好多好多
我真系希望我地可以keep住聯絡
3國殺團隊要經常出黎玩xd
i love cpu and all my friends=]
|