22/12/09
今年mf
我覺得比上年好
因為多左人幫手整野xd
縱使個幾日整到有幾攰,有幾夜
都系值得既..
就算冇獎拎
都起碼有個快樂既回憶啦
上台唱個刻
真系好開心
特別多謝a.ho
我地個個都唱得咁快
多得佢系咁追
真系感謝
今年5c冇人諗過拎獎
因為玩下咋ma
玩大過天牙!
5c大鄉里出井底之蛙:強!
23/12/09
christmas party
感恩崇拜<-吾講啦xd
完左就落左cover
睇閃避球
勞資聯隊&噪音隊
哈哈
我地點都屈曬機
聽覺盃系我地架喇xd
周圍系咁影相
lunch出左cheese pizza拎野食
等左勁耐
等到遲到tim==
點知番到學校
門口一個人都冇==
上到去食野
正牙! 勁好食:p
之後玩遊戲(扑傻瓜&go back jump)
玩到癲曬
完左又系咁影相
最後同silly佢地落去樓下影
幾個系度發癲
做埋d吾知咩post
笑到我
臨尾行左陣就去左食糖水
呢2日真系爽
我一定吾會吾記得我有一個咁好既朋友!!
5c大鄉里,我永遠記得你地!
silly 志 曾芷 白 empty lemon 識左咁多年,又點會吾記得:p
冇打名既
只要你系識我,我都吾會吾記得:) |