lomichi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
我接卓卓放學的時候~賢打比我話過黎搵我~之後佢過左黎~上左我屋企一陣~!我老豆番左~比左樣野我~嘻~唔話比你地知~之後我同賢就落左去~佢又想去見kfc~之後我同左佢去見~唔知佢得唔得呢?之後8點到,,,我就送啊賢去搭輕鐵~之後我就番屋企了~
刊登時間︰2006-09-14 03:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]