lomichi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日下午冇咩做~玩電腦..覺覺豬~睇電視~之後接卓卓放學~之後睇電視~等老公收工過黎接我過去佢屋企~嘻~之後我地又一齊覺覺豬~老公明早又要番工~明早訓醒後我就要番屋企了~
刊登時間︰2006-09-14 03:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]