lonelywingbb
暱稱: ||!×"詠b_"
性別: 女
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
好悶呀..
悶*
HAPPY"
唱kk...
=.=""
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

        永不更改    願意給你"

                                                           沖不散你的,,"

   wing   love  uu...          >/\<"

                                        2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天

唱kk...

      今日一早起身...打俾媽子...晨早去唱k...入到去我同媽子係咁唱...爸爸呢..就訓到成隻死豬咁...-_-""我唱完k...就好似痴上腦咁...係咁影相...係咁講d..9唔搭8既野...爸爸(多生)呢...就姣上腦咁...x指甲油...又同我一齊9唔搭8..正丫...最正常都係媽子(食蚊)...只係成日外星話...都唔知佢up乜...返到上水...去左我屋子...玩左一陣...就各自歸家...

我的姣老豆(多生),,

哈哈..仲有呀....佢到今日係咁咀咀呀..卡..>33333<"啜卜

哇!!!!好sweet呀...好羡慕丫...

刊登時間︰2006-07-18 08:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 

              






訪客留言 (返回 lonelywingbb 的日誌)


YU * 於 2006-07-18 10:27 PM 發表:
^33^ ..詠詠B/-\BY !我來佐啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

MY BABY YUYU.."
你黎踩踢呀...
多d黎啦...
最好吹埋雞啦...waka..>3<""
Posted at 2006-07-29 11:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]