| «‹ September 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
願永不更改 我願意給你愛"
沖不散對你的愛,,"
wing love uu... >/\<" |
|
2006 年 8 月 2 日 星期三 
好悶呀..  |
12點幾起身..on msn ...1點幾嘉嘉同呀椒就向我屋子樓下等...等完我之後呢...就去左彩玉到等埋媽子...等完媽子之後呢..就去左彩城到等埋爸爸...跟住我地就去食野..行到火車站...有一個男人無啦啦整嘉嘉...搞到我地o哂..哈..之後...去左名都食野...食完野...我..呀椒&嘉嘉就搵牛屎...跟住我地走開左傾一d野..哈..果個死傻婆嘉嘉一路都笑死人...@@..傾左陣就去左m記坐...跟住媽子同爸爸就黎搵我地啦...嘉嘉&牛屎坐左一陣就走左啦...我地就同媽子佢地..去左x險樂園玩..媽子buy左一百蚊黎玩...我地用果個一百蚊x彩紅....最後得果300飛...>w<"""跟住我地去坐左一陣就返屋子啦...哈..真係好無聊d日子...
|
|
刊登時間︰2006-08-02 10:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
YAN183 於 2006-10-15 12:45 AM 發表:
hi~hi~我系大雞**}{}{多d來我個日記!!!!http://blog.qooza.hk/YAN183
|
|
|
碧 於 2006-08-16 04:42 PM 發表:
|
|
|
PAKPAK1993 於 2006-08-11 07:00 PM 發表:
喂喂...
做咩唔覆我牙??
難我泥到...
哼~~~~
|
網主回覆
唔係呀...
我唔得閒睇板...所以無覆牙...
對不起呢....
Posted at 2006-08-13 12:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都話 我實來踩場嫁啦..哈哈..你唔回覆人既???
|
網主回覆
哈...我知你一定會...
我唔得閒睇...所以無覆到你地...
SOR*@@ Posted at 2006-08-13 12:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
WING2 於 2006-08-08 09:22 PM 發表:
ah wing!!! (*V*)
我黎啦!!!
哈哈哈哈哈哈哈'''''
|
網主回覆
A WING2*你黎左啦...
哈..THX..U
>3<"" Posted at 2006-08-13 12:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hihi...來左喇..開唔開心先??gogogo 我日記..不過都無咩好睇,,嘰嘰..
|
網主回覆
開心...原來我咁多留言未睇....
=W-"哈... Posted at 2006-08-13 12:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
halo~
泥左啦...
開心冇??嘻嘻*
去多d我個板板牙...
哈哈...我下次再泥啦
byebye~
|
網主回覆
SO HAPPY ...THX..
^^"我會多D去嫁啦...
Posted at 2006-08-13 12:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈佬...我右泥啦...^^"多d上我板板啦..thx!!!卡,,,卡
|
網主回覆
THX...好的...
一定會..哈 Posted at 2006-08-13 12:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|