lonelywingbb
暱稱: ||!×"詠b_"
性別: 女
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
好悶呀..
悶*
HAPPY"
唱kk...
=.=""
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

        永不更改    願意給你"

                                                           沖不散你的,,"

   wing   love  uu...          >/\<"

                                        2006 年 8 月 2 日  星期三   雨天

好悶呀.. 驚訝

    12點幾起身..on msn ...1點幾嘉嘉同呀椒就向我屋子樓下等...等完我之後呢...就去左彩玉到等埋媽子...等完媽子之後呢..就去左彩城到等埋爸爸...跟住我地就去食野..行到火車站...有一個男人無啦啦整嘉嘉...搞到我地o哂..哈..之後...去左名都食野...食完野...我..呀椒&嘉嘉就搵牛屎...跟住我地走開左傾一d野..哈..果個死傻婆嘉嘉一路都笑死人...@@..傾左陣就去左m記坐...跟住媽子同爸爸就黎搵我地啦...嘉嘉&牛屎坐左一陣就走左啦...我地就同媽子佢地..去左x險樂園玩..媽子buy左一百蚊黎玩...我地用果個一百蚊x彩紅....最後得果300飛...>w<"""跟住我地去坐左一陣就返屋子啦...哈..真係好無聊d日子...

刊登時間︰2006-08-02 10:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 

              






訪客留言 (返回 lonelywingbb 的日誌)


YAN183 於 2006-10-15 12:45 AM 發表:
hi~hi~我系大雞**}{}{多d來我個日記!!!!http://blog.qooza.hk/YAN183
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



碧 於 2006-08-16 04:42 PM 發表:
hihi
我黎左.."
開吾開心牙.."xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PAKPAK1993 於 2006-08-11 07:00 PM 發表:
喂喂...
做咩唔覆我牙??
難我泥到...
哼~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係呀...
我唔得閒睇板...所以無覆牙...
對不起呢....
 
Posted at 2006-08-13 12:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KMAN170 於 2006-08-09 05:19 PM 發表:
我都話 我實來踩場嫁啦..哈哈..你唔回覆人既???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈...我知你一定會...
我唔得閒睇...所以無覆到你地...
SOR*@@
Posted at 2006-08-13 12:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WING2 於 2006-08-08 09:22 PM 發表:
ah wing!!! (*V*)
我黎啦!!!
哈哈哈哈哈哈哈'''''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

A WING2*你黎左啦...
哈..THX..U
>3<""
Posted at 2006-08-13 12:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KMAN170 於 2006-08-08 09:16 PM 發表:
hihi...來左喇..開唔開心先??gogogo 我日記..不過都無咩好睇,,嘰嘰..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

開心...原來我咁多留言未睇....
=W-"哈...
Posted at 2006-08-13 12:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PAKPAK1993 於 2006-08-08 09:14 PM 發表:
halo~
泥左啦...
開心冇??嘻嘻*
去多d我個板板牙...
哈哈...我下次再泥啦
byebye~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

SO HAPPY ...THX..
^^"我會多D去嫁啦...
 
Posted at 2006-08-13 12:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ceciXbee 於 2006-08-05 12:32 AM 發表:
哈佬...我右泥啦...^^"多d上我板板啦..thx!!!卡,,,卡
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX...好的...
一定會..哈
Posted at 2006-08-13 12:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]