今日有d衝動想寫日記~~
今日6:40分起伸刷牙,7:00出門口
8:00返到學校,竟然俾我好耐冇去既小食部吸引到,食左條腸仔!!
上中文堂要默書呀...我一生以來每個新學期既第一次默書唔係唔合格就差死..../ . \
默完就開開心心咁過左今日啦