2005 年 8 月 24 日  星期三   晴天


個暑假咁快又過左啦.~~~ 滿足 分類: 未分類

今日9點起伸睇電視..10:00又上預備班啦..^.*

上完就同梁煒樂捉象棋...哈哈...win左好多次..好正..!!

12點半上中作班..最後一次啦!!

玩...玩...玩到3點上英文數...做左好多exercise...

跟住就買左雪條食...好好味

7點就回家啦...但睇睇日曆..仲有一個星期就返學..唔係好捨得~~



longlong0618
暱稱: 叛逆=]朗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
工作...
辛苦...
心有不甘,,,
悶得緊要...
折磨人的魔鬼...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言