今日9點起伸睇電視..10:00又上預備班啦..^.*
上完就同梁煒樂捉象棋...哈哈...win左好多次..好正..!!
12點半上中作班..最後一次啦!!
玩...玩...玩到3點上英文數...做左好多exercise...
跟住就買左雪條食...好好味
7點就回家啦...但睇睇日曆..仲有一個星期就返學..唔係好捨得~~