2005 年 8 月 19 日  星期五   雨天


今日去睇車~~ 愉快 分類: 未分類

日成8點半起伸...去我上堂果度..同升小六既friend(羅浩霆and梁煒樂)玩象棋...

住就上升小六既堂...我成日都好鬼曾坐我隔離果個麥斯俊..佢好鬼賤格..成日係我個packet度*尋寶*

左12:30同個miss食完飯..無端端見到工人姐姐..佢話daddy黎左香港..同daddy話要上堂佢係要take我去睇車

左美孚接媽咪跟住就係隔離食d野

左長沙灣果個車展..daddy話無咩好車..唔好睇...跟住去中環個間唔知咩既車行...daddy話買左車啦!!^.^

問佢架車點架..佢話架車炒車都唔會散...我就..

5點返到去就上堂上到7點半又返屋企休息下啦..

8點幾媽咪好嬲今返黎..我問細佬做咩...細佬講左堆廢話~~  >.<



longlong0618
暱稱: 叛逆=]朗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
工作...
辛苦...
心有不甘,,,
悶得緊要...
折磨人的魔鬼...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言