今日9:30起伸...媽咪就返學搞啲野...
11點上數專,12點上手工..整左電話繩~~
1點陶藝miss請假..唔使上堂...跟住食noodle..
2點上英文班,3點上中文,4點上plzzue..無咩心情
6:30上英文閱讀班...finish好多班啦...!!~~
(我話慘既原因係我果班都知嫁啦...呀miss黃就....)