好la,先講番:
星期六
話說我就十點起身,然後吃埋早餐,就去睇SD高達la,虛武羅丸真係垃圾,穿左黑之鎧仲輸,真係圾垃。
之後就無無聊聊咁過左一個鐘la,又睇老媽超人167,仲於講DELTA la,真係好,KAIXA 拿到個描準器,戰鬥力升倍XDDD
然後番中樂團,又練豐收鑼鼓,佢話要加怏,真係無聊,又過左好幾小時......
返屋企,之後又無無聊聊咁過左幾粒鐘,睇電車男,好好笑,最後摔係街度,更好笑

sleep......
星期日
上午去左企,居然唔記得同阿媽一齊上,我真大頭蝦=.=
今次考第8,都唔差,不過脾氣又要改=_= """"
番去後花園仲激氣,o的人將我部sp隨處放,玩到無哂電又唔關機,下次絕唔借佢地班XX玩。
之後早走報course,兩個course都有位,真好,不過就要做會員証,o的職員好gdgd
返到屋企,就要出去睇樓,成日喂蚊,有成8次被蚊咬= =,唔通我真係咁高溫~!
今日仲買左個giroro鎖匙扣,25蚊係1003模型度買,有小小昆錢。
返到屋企好累,就即刻煮飯,o的飯真好味ar!!!
|