今日要去灣仔做體操,真無聊
n咁早起身,9點4就到左。好似係第一個返到
,然之後就見到40號等人(係到大叫,short short 地),無理佢地就望住個捷徑出口等波哥,佢9點5-6先到 =_= , 仲等我等左佢咁耐。
之後上車就立即打機,打左陣,就到la(途中串波哥部gba垃圾)。
去到勁熱,熱死人la
,好在有o的涼風吹下姐,然之後就食飯打機超無聊 =_="(之前係度過馬路,31&40為左o的小事係度嘈,不過就廖超就稍為理虧,所以之後都拉住佢走,免傷和氣)
之後大會叫集合,就成班落哂去曬, 本來可以開傘,點知miss朱話"阻住人"就死死地氣收傘,右手面就有一把串的聲係度串la

好也,miss郭話唔使做體操,only舉旗,太好la!!!

之後,一直行下行下,腳又累,手又累,不過好在食完飯有氣,即刻好番哂,直到尾先有o的累。不過我左面果個就成日搞到我向右,右面果個就行得慢,右下果個就成日搞到我 =_=(間中仲見到波哥同賤婦XX,好X)。
行咁耐,總於到左維園,可以休息lo,sit左落張椅後,見到李敏傑o既阿爸(維園阿伯)係度話佢聖約翰救傷隊,手持一本初級急救手冊,不愧為李敏傑阿爸,真係kai kai地。
之後行左去停車場等車,等左好耐,忍唔住拿左部機出來,之後架車就到la,上去繼續打,之後打左陣就到左la,真快。
然後就同波哥一齊去買也,買左我自己:Giroro Gocho(伍長),買完後m記買也吃,買左杯新地,之後行番屋企,點知波哥話佢唔想返,打機打到6點,就去左會所,同佢交換左FIFA06,代價就係龍珠
(借)
返屋企就睇超人nexus,正義仲於出全力,暫時擊敗左影子。而家睇緊gsd,換左op,不過op2好o的姐。之後仲要搞Eng Project,真麻煩!!!!

學校真可惡,我地咁辛苦就應2c班放假一天la,真係賤


|