今日,一起身,以為係平安的一日,點知......
今朝無無聊聊咁係度打gsd,Gaia又創新記錄la!54HIT,very gd
!!
返到學校,好似第一日返咁,完全唔知自己企係邊 =-= , 之後排隊先知,搬左上去,無yesterday咁熱,但係都係好熱。
上到去就溫英文la,miss kwok又係度嘈,無奈佢最後比多5分鐘我地溫,真係"多謝哂"
English:默書80分,全組最高,不愧為組長
。不過quiz就衰左lo。
Maths:做正面圖、側面圖同俯視圖,超易,畫個圖形只要比o的想像力就畫到la,真係唔明波哥咁都唔識,真係低B。
PTH:要做哂本作業,佢都痴孖根o既。不過大部分時間做Maths,小息就有o的唔識抄左SCP。(其實係數神主張抄的,佢其他科唔抄,係PTH先抄^^)
IS:成堂都好悶,又唔上IS Lab,係度抄也,李敏傑係度抄GEOG29科,真係7
午飯:食下食下就叫李敏傑開projector la,基本上日日都係咁。
無故見到
係度追豬福,都唔知乜事,然後就依同學民意警告佢,大家係度拍手=_=""。
追下追下,
愈追愈變態,係度大力行,都唔知佢痴邊條孖根,之後曾&汪係度勸佢唔好咁,講乜事發生,不過
都話行開同走開咁,我只係係旁邊預防。但係醒目的歐已去左話miss kwok知,真係英明。不過當miss kwok上到黎果陣
都走左lo
之後我同我班fd去搵
(事前問左miss kwok要"的"佢去miss kwok度
)。好在我醒,一搵就搵到,
係佢經常sleep的地方-天台,一搵到,叫其他人搵miss kwok,我同pcf一齊睇住佢(pcf負責保護我),點知我地勸
佢唔聽,仲去左另一邊天台添,不過,當值老師"的"左
落黎。
then又諗住去搵miss kwok點知佢落去,我同莫,數&pcf一齊圍住
,pcf行到半路就去call miss kwok,
試過逃走,但係都比我地捉住左,
真

然後
落左去操場o既後花園,去左右手邊,
又係度前後逃走,但係3v1,佢嬴唔到o既。
就好激,話鏈史我wo,之後
真係鏈,都唔係好大力o既,無乜點受傷,因為莫&數係度拉開佢隻手,不過我都有掙扎過,扮鏈佢,過多一秒就用真力架la。
之後
又走返出去,今次去左放學條樓梯,佢行輪椅梯,莫同數跟佢,我包抄。之後佢返去操場,不過今次捉到佢la,buzz lightyear(巴斯光年)係度,我地話比佢知乜事,佢就幫我地,並且用我地用過的勸告勸佢,不過
都係話行開同走開。
好在慢吞吞o既miss kwok總於到,校務處o的人出左黎,校長就係度睇戲(好似仲係度笑),一班女仔又係度睇戲,如果係我,我就無咁無聊la,等人地話我知。最後由校方處理la,成身出哂汗,成個小息冇左 =_=,有無奈咁買左可樂飲,飲左好耐下,miss謝仲問乜事添,我就一五一十話左比佢知la。
上到班房,仲係好熱,pcf就話我做得好,之後仲係到數
犯左幾多校規,哈哈。突然曾佢地叫我過去,佢問我乜事,已經被佢地圍住左,一路講,佢地就好興奮,講到最後就打鐘la(o的女仔o既傳播力真高)。
miss kwok上黎就話返今次的事應低調處理,之後仲自相矛盾=_="""""",聽聽下有o的肚痛,不過好快就無事la。cuz這事,唔使上two堂,very gd
!!!
中文:係度改番好張maths工作紙,仲係度摘名(good&bad)
世史:原來日本人以前用中文,如果而家都係就好lo

童軍:同波哥玩銀仔,無聊!!!
*返到屋企打機,打FIFA,又炒人地,炒左36比3,對手係4星。上次就更勁,51比2。打gsd,CGUE又成為一個打99HIT lo,yzak's zaku就多左2HIT,38HIT。太好la!!!

|