我從來吾覺張滿如系憎我..."
個個都系為啖氣...."
吳嘉星為啖氣..."
王洛淇為啖氣..."
但我相信..."
做人系一塊鏡..."
你點對人..."
人點對你..."
我信佢地總有一日會明....!=]*
--------------------------------------
我硬系覺得而家D人真系好無聊...."
買衫要鬥快..."
買電話要鬥快.."
玩設計要鬥快..."
影相要鬥快...."
睇戲要鬥快..."
睇巴士阿叔又要鬥快..."
連想著件冷衫都要鬥快..."
慢左一步就話俾人話.....
:::妖...! 你抄人買Ge...!
:::妖..!你抄人設計Ge...!
:::妖...!你抄人個po 士 Ge..!
:::妖...!人睇你又睇...!
:::妖...!人著你又著....!
真系慢一步都吾得..."
呢個..."
就系你地...
香港人 =]* |