今日就好玩啦......-3-"
首先去左Tommy度...."
跟住帶左佢落街....."
叫埋陳雅琳落來....=]
帶左Tommy去左馬仔坑....."
我同陳雅琳傾野...."
Tommy就自系度玩....."
跟住見到林葉旺&沈家陽果班波友......"
(而家先記得兩個名.....之前咩都系叫 " 牙邊個條仔牙 " -3-" )
陳雅琳&Tommy都話果班友仔跟住我地.....-v-"
系咩....!?*
咪咁大疑心Na...=]
人地邊度咁得閒o者....-n-"
跟住發生左單我鬧人事件.....-3-"
都系吾講Na..."
心照啦*
跟住又番家lu....=]
姑姐來左.....*
不過冇野講....."
|