今朝番學.... 如常地見到果個女仔.... 真係好想問佢一個問題....
上到classroom問Annie借份Pretest黎copy.... copy完就同Cathy,
kikola佢地HEA~ I.S.係classroom上..... =.= 上library.....個死人
mrs lai好kai.... 好想打死佢! ! ! 上maths.... mui mui教教下數....
問我 " are you ok? "心諗' 下?我好有問題咩? second recess去左書
展..... 睇中左兩本書..... 諗住今晚問媽子借住$$先....有借冇還?唔知
架.... ^^ lunch去左kikola屋企.... then去買野.... after school....
去個history咩鬼簡介會.... 完左上番classroom拎野.... 我同cathy
佢地一上到3樓.... 關德德就由library彈左出黎.... catherine就話:
關德德呀..... 佢聽到.... 以為我叫佢.... 頂~ 我幫你食左隻死cat~
Then就落canteen.... 呢排小林成日留係canteen.... 次次見到佢都
食緊ice-roll~ XD" 成班友係道玩Iris同kaili~ 哈哈..... 6點28分同
cathy一齊back home~ 就黎11點on左.... 同關德德串嘴....XD"
一路同Cathy, Yvonne chat~
|