唉.....今日我好遲先起身!!12點15分!!
咁呢!!一起身我細路就同我講有好多人打比你丫!!我問who~!佢話一個叫林家輝一個叫傑傑,
我咪打番比佢地law!林家輝都冇打過比我...>.<
之後我咪打比傑law!點之佢電話冇登記=.=''唔知咩事!!
咁我咪打比林chi睇下佢地有冇一起law!
點之把星出唔到wo!林chi重問我係who tim=.=''
佢做左我呀dad呀!!^.<
卡.........之後呢同到佢地傾電話lu!
傾左好耐la!
點之過多陣!!佢地冇lala上左黎我家wo!=.=''咩事丫!!
之後傑送左隻bog ge電話線比我la!咁我就戴住左lu!
之後我同我細路打機la!打打下佢地打黎wo!
話送我番學!!咁我咪同佢地一起番學law!
番到學校la!今日都冇咩點練過!!但是我同陳文浩玩3傳都幾好ge!
不過都係女仔有合作性d!^.^
之後有得開波la!陳文浩開唔到上手唸住開下手la!都係咁........
笑死!!之後我地又冇得練la!
我地咪個個sit左係到傾下計law!有講有笑咁!!
之後有得比賽la!
我地win左呀!!開心死!!卡卡!!但比賽完d姐姐話要走so冇再比賽lu!
不過個時都6點la!走都正常ge!
之後我地話唔累so又練多左陣........練到6點30!!我地就收野走lu!!
之後又傾下計又drink下野咁就過左一日lu!!
|